Salvest osaleb Saksamaa mahetoodete toidumessil Biofach
10. dets. 2018
Salvest osaleb ühel maailma suurimail mahetoodete toidumessil Biofach 2018, mis toimub 14.-17. veebruaril Nürnbergis. Salvest esitleb Saksamaal oma vastvalminud supersmuutisid ehk Smushie’t ja mahetoorainest lastetoitu Eesti ühisstendil koos üheksa Eesti ettevõttega. Salvesti jaoks ei ole Biofachil osalemine esimene kord, sest pärast eelmise aasta edukat esinemist otsustati taaskord suund Saksamaale võtta.
Eelmisel aastal saadi antud messilt üle 100 äripartnerluse potentsiaaliga kontakti, kellest osaga käib juba täna tihe koostöö. Käesoleva aasta messi jaoks on lootused aga veel kõrgemad, sest toodete esitlemisel keskendutakse peamiselt Smushie’le ning 2017. aasta sügise messikogemused näitavad, et antud tootekategooriale on üle maailma väga suur nõudlus. Tänu eelmistele messidele võib juba alates märtsist näha Salvesti supersmuutisid Prantsusmaal ja Sloveenias, seejärel Skandinaavias, Baltikumis, Kreekas ja loodetavasti ka USA-s.
Ettevõtte peamisteks eesmärkideks on messil leida oma toodetele uusi edasimüüjaid erinevates riikides üle maailma, kohtuda olemasolevate partneritega ja koguda uusi põnevaid ideid. Rahvusvahelistumise kogemuse põhjal julgeb Salvesti ekspordiosakond väita, et rahvusvahelistel messidel osalemine on kõige efektiivsem meetod uute partnerite leidmiseks. Põhjuseid selleks on mitmeid, kuid kolm peamist on järgmised:
- Väga suur kontaktide hulk – iga järgmine kontakt suurendab tõenäosust leida toimiv ja suure potentsiaaliga äripartner.
- Isiklik kontakt – tänapäevases globaliseeruvas infoühiskonnas saadetakse palju koostööpakkumisi ilma isikliku kontaktita, tihti e-kirjade või „külma kõne“ kaudu, mis jäävad aga infosaajale kaugeks. Esmane isiklik kontakt suurendab aga kordades tõenäosust saada uusi äripartnereid.
- Usaldusväärsus – ettevõte, kes osaleb rahvusvahelisel messil eksponendina, on üldjuhul investeerinud suure summa sellel osalemiseks ning seeläbi näitab oma tõsist soovi laieneda uutele turgudele.
Lisaks oma ettevõtte edule on Salvesti jaoks väga oluline ka Eesti riigi reklaamimine, sest vaid läbi koostöö saame maalida oma riigist suure ja ilusa pildi, tänu millele aitame ka teistel ettevõtetel välisturgudel edukalt tegutseda. Kuna Eesti on paljuski ekspordile orienteeritud (eksport moodustab ligi 80% SKP-st), siis see on lõppkokkuvõtteks meie kõigi ühine huvi. Salvest on uhke, et talle on antud võimalus toetada riigi eksporti Eesti ühisstendil nädal enne Eesti 100. sünnipäeva.