Teie rõõmuks!

Teie Rõõmuks!

Teie rõõmuks!

Teie Rõõmuks!

Uued suvised kastmed ja näputoidud Salvestilt

6. mai 2016

Poelettidele on jõudnud oma 70. tegutsemisaastat tähistava Salvesti uued särtsakad kastmed ning kõige pisematele suunatud Põnni tootesarja uudistooted.

 

Salvesti tootevalikusse on lisandunud uued kastmed, mis sobivad nii suviste liha- ja kalaroogade kõrvale kui ka lisandiks mahlastele võileibadele. Uues kastmesarjas on neli toodet: kodumaine ja rohke tomatisisaldusega ketšup, ehtsate mustsõstraseemnetega BBQ mustasõstrakaste, sinepiseemnetega vürtsitatud sinepikaste ning mahedamaitseline tartar kaste kurgitükkidega. Kõik Salvesti uued kastmed on naturaalse ja puhta maitsega ega sisalda säilitusaineid. Uute kastmetega saad lähemalt tutvuda siin.

 

Salvest Põnni tootesarja valikusse on jõudnud uued tervislikud näputoidud – Neljaviljakrõbuskid ja Kamapallid. Mõlemad tooted on sobilikud lastele vanuses 8+. „Näputoidud on selles vanuses lastele väga olulised arendamaks koordinatsiooni suu ja käte vahel ning õppimaks tükkide mälumist,“ selgitas Salvesti turundus- ja tootearendusjuht Aulike Miljand. Põnni uued näputoidud on laktoosivabad ning rikastatud B1-vitamiiniga. Neljaviljakrõbuskid ja Kamapallid ei sisalda piimavalku, muna ega sojavalku ning neile ei ole lisatud soola ja suhkrut. Uusi näputoite vaata siit!

 

Salvesti ajalugu sai alguse 27.04.1946 ning tänaseks on Salvest üks suurimaid tootmisettevõtteid Eestis, tegutsedes 10 hektaril. Salvesti tootevalikus on ligi 200 tootenimetust – valmistoidud, aedviljad, kastmed ja lastetoidud. Esimesena Eestis alustas Salvest toodete pakendamist õhukindlasse pakendisse (Salvest Mulgikapsas). Peamiselt 100 km raadiusest toorainet hankiva Salvesti tooted on leidnud heakskiidu ka välisturgudel – Toiduliidu aastakonverentsil nimetati Salvest 2015. aasta  suurima ekspordimüügi osakaalu kasvuga ettevõtteks Eestis. Salvesti tooteid eksporditakse Soome, Lätti, Leetu, Saksamaale, Taani ja Kreekasse. 2015. aastal ületas Salvest eelmise aasta müügimahtu 20%, mille suureks eelduseks oli 2014. aastal alustatud brändistrateegia uuendamiskuur. 1946. aastal tegevust alustanud AS Salvest tähistab sel aastal oma 70. sünnipäeva.